Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
 91 
 : Lokakuu 29, 2016, 21:20:22 
Aloittaja Höyrypää - Uusin viesti kirjoittanut Höyrypää
Olen vihdoin päässyt siihen tulokseen että olen saanut blenderin osalta Hai vaunun valmiiksi. Sitten pitäisi siirtää se Railworksiin. Saa nähdä miten se onnistuu. Trainziin en sitä osaa enkä pysty viemään kun en pysty kirjautumaan auraniin, mutta voin kyllä antaan blender tiedoston jos joku haluaa viedä sen trainziin.

 92 
 : Lokakuu 26, 2016, 18:33:54 
Aloittaja Helkama - Uusin viesti kirjoittanut AxuL99
Minulla on trainz 12:Ssa objekti Steam Filling station. Miten saan sieltä otettua hiiltä ja vettä??

 93 
 : Lokakuu 20, 2016, 10:13:33 
Aloittaja Höyrypää - Uusin viesti kirjoittanut Höyrypää
Laitetaampa jakoon tällänen blenderillä tekemäni kytkin jolla voi tehä ihan mitä haluaa. Ja jos näkee jonkun osan tekeleessäni mitä tarvii voin toki laittaa senkin jakoon.

 94 
 : Lokakuu 03, 2016, 18:33:32 
Aloittaja AxuL99 - Uusin viesti kirjoittanut AxuL99
Minä olen ilmeisesti se ystävä.  ;D

Kyllä ;D Mutta mää itse en löytänyt mitään ohjelmaa jolla skriptauksen saisi tehtyä?

 95 
 : Lokakuu 03, 2016, 13:06:24 
Aloittaja AxuL99 - Uusin viesti kirjoittanut Höyrypää
Eikös se tehdä pelkästään sillä ohjelmalla joka on railworksissa valmiina vai mitä?

 96 
 : Lokakuu 03, 2016, 13:01:32 
Aloittaja AxuL99 - Uusin viesti kirjoittanut Höyrypää
Minä olen ilmeisesti se ystävä.  ;D

 97 
 : Lokakuu 02, 2016, 20:59:46 
Aloittaja Pullahuru - Uusin viesti kirjoittanut Pullahuru
Blenderissä on tuki .FBX muodolle jolla ainakin ilmaisessa Unreal Engine 4 SDK:ssa mallin saa auki helposti ilman mitään kikkailua exporttereiden kanssa. Uutta simua odotellessa  :)

 98 
 : Lokakuu 02, 2016, 13:33:43 
Aloittaja AxuL99 - Uusin viesti kirjoittanut AxuL99
Terve! Mistä mahtaisi löytyä lisätietoa Railworksin skriptauksesta? Ystäväni on tekemässä railworksiin rataa ja on mallintanut nyt muutaman veturin. Miten näihin vetureihin sitten laitetaan tekniikka? eli moottorit, jarrut yms?

 99 
 : Syyskuu 19, 2016, 23:22:44 
Aloittaja Pullahuru - Uusin viesti kirjoittanut miki97
Kelpaakohan vanha Railworksin sisällöntuottomateriaali?
Jos DLC:t eivät kelpaa, niin tuskin muutkaan.

 100 
 : Syyskuu 19, 2016, 22:28:46 
Aloittaja Pullahuru - Uusin viesti kirjoittanut rautmik
Itsellä nyt tuo Train Simulator 2017 Pioneers Editionin kaikki radat, joten ilmainen beta tästä 'uudesta pelistä'tulee käyttööni marraskuun lopussa... Saa nähdä millainen on.

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]