Simulaattorit > Sisällöntuotto

Dv16_2015:n Trainz-tuotoksia

(1/10) > >>

Dv16_2015:
Pitänee näille tekeleille tehdä oma aihe, kun osa sopii vähän huonosti muihin aiheisiin. ;D Tänne tullee enimmäkseen vanhaa tavaraa Sivuraiteen ajoilta, ja varmaan jossain vaiheessa myös uudempia sekalaisia tavaraoita, jahka niitä valmistuu.

Liitteenä vanhat ajokieltomerkit raskaille (R), väliraskaille (V) ja kaikille vetureille, uusi ajojohdonpäättymismerkki (scenery-objektina) sekä Raakkujärven radalle sijoittuvat grillikioski ja pizzeria.

Helkama:
Hienoja noi on!

Ehdottaisin että tekisit tikkurilan uuden aseman.

Dv16_2015:

--- Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 03, 2015, 01:25:10 ---Ehdottaisin että tekisit tikkurilan uuden aseman.

--- Lainaus päättyy ---
Mun mallinnustaidot on sen verran rajalliset (lähes olemattomat), että ei taida onnistua. Olisi varmaan kokeneellekin mallintajalle melkoinen savotta.
Näistä mun tekeleistä suurin osa on siis uudelleenteksturoituja, rautalankamallia en ole muistaakseni koskaan tuonut Trainziin asti.

Jatketaan vanhojen tekeleiden uppausta, tässä Esson pumppukatos ja valomainos sekä Trainzin valmiista silloista suomalaistettuja versioita.

Dv16_2015:
Ja vähän lisää: paketti nthngsfn:n asemarakennuksista maalattuja versioita, liikennepaikkakylttejä itse asetettavalla tekstillä ja pimennettyjä tks:n opastimia. Pimeä opastin on normaalisti yhtä kuin seis-opaste, joten käytössä olevalla raiteella nämä tarvitsevat alleen Santa_Fe:n tekemän pätemättömyysristin.

Dv16_2015:
Hampuloisen vanhoista aurausmerkeistä maalattuja haalistuneehkoja harmaatolppaisia versioita.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta