Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22

Kirjoittaja Aihe: Toivomuslista joulupukille  (Luettu 193684 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ToniL14

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 31
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #105 : Elokuu 26, 2015, 14:46:45 »

Missähän vaiheessa tuo Sr1 Railworksiin on nyt? Sillä olisi kiva päästä vielä joskus ajelemaan, onhan Sr1 sen verran hieno veturi ja oikeassakin sellaisessa on tullut käytyä monta kertaa. Youtubessa oli noin 4 vuotta vanha video tuosta Sr1:stä, mutta se on ilmeisesti nyt poistettu kun en löydä sitä enää. Se oli jo silloin aika realistisen oloinen ja myös JKV oli mallinnettu, niin odotan innolla sitä lopputulosta.
Kirjattu
"Nyt se puuro syödään vikisemättä saatana!"

ToniL14

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 31
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #106 : Elokuu 26, 2015, 14:52:54 »

https://www.youtube.com/watch?v=ZVL2f2k1B_I

Tuollainen Re 460 on nyt valmistumassa Railworksille. Sama kehittäjä on tehnyt myös Re 420:n, jonka voisi ostaa tässä jossain vaiheessa ja kokeilla sitä. Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta jo tuossa vaiheessa, koska kyseessä on kuitenkin Sr2:n läheinen sukulainen.
Kirjattu
"Nyt se puuro syödään vikisemättä saatana!"

juna kuvailija

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 34
    • Kuvia
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #107 : Elokuu 27, 2015, 09:10:45 »

https://www.youtube.com/watch?v=ZVL2f2k1B_I

Tuollainen Re 460 on nyt valmistumassa Railworksille. Sama kehittäjä on tehnyt myös Re 420:n, jonka voisi ostaa tässä jossain vaiheessa ja kokeilla sitä. Vaikuttaa erittäin mielenkiintoiselta jo tuossa vaiheessa, koska kyseessä on kuitenkin Sr2:n läheinen sukulainen.

Se on sitten eriasia, onko tuo Re 460 ladattavissa ilmaiseksi vai pitääkö se ostaa. No jokatapauksessa, julkistus päivämäärä näyttää sopivansti olevan mun 18v syntymäpäivänä  ;D ihan hyvältä näytti ohjaamo.

eemeli113

  • Täys pönttö
  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 29
  • Yleistä häiriköintiä jo vuodesta 2001
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #108 : Syyskuu 05, 2015, 23:41:38 »

Vaasan rata.
Kirjattu
Huomenta.

Helkama

  • Jäsen
  • ****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 341
  • Foorumin (asiallinen) spämmääjä alusta asti
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #109 : Syyskuu 09, 2015, 22:10:32 »

Heitetään tämä tänne...

Kattavampi tietokanta kaikista projekteista/kalustosta peliin.
Ja
LiVi voisi alkaa julkaisemaan niitä raidekaavioita että saataisiin helpommin ne realistiset radat tehtyä.
Kirjattu
Miksi nimeni on Helkama, vaikka Helkama pyörät eivät kulje raiteilla? :D

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #110 : Syyskuu 26, 2015, 13:04:55 »

Mikkelin asemarakennus.

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #111 : Syyskuu 26, 2015, 15:27:05 »

Mikkelin asemarakennus.

Otapa siitä asemarakennuksesta valokuvat puolipilvisenä päivänä, jotta ei tule niin paljon kovia varjoja, joita on työlästä tai jopa mahdotonta poistaa. Kuvien tulisi olla mahdollisimman kohtisuoraan kohteestaan esim. seinän vuorilautojen välistä ja mahdollisuuksien mukaan joka suunnalta. Yhteen kuvaan ei ole tarvis sijoittaa koko seinää, mutta voi niinkin tehdä, jotta kokonaisuus hahmottuu. Voi niitä kuvia muistakin kuvakulmista olla, mutta tuo edellä kuvattu oli tekstuureja varten. Tämä toivomus on yleensä saanut pitkän ... pitkän hiljaisuuden aikaan, mutta on poikkeuksiakin ollut. Olennaista tässä on, että kuvat on itse otettuja tai niihin on täydet oikeudet.

Ps. Kuvien laatu yleensä määrää kohteen ulkoasun, jollen aivan hutiloiden rautalankamallia tee.

Ehkäpä Joensuun tai Hyvinkään aseman rautalankamallia voi muunnellen käyttä pohjana.
Kiitos. Tarvitsen tuota asemaa Kouvola-Pieksämäki rataprojektiin.

Mulla olis kyllä paljon kuvia Mikkelin asemasta, voin lähettää niitä jos tarvitset.

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #112 : Syyskuu 26, 2015, 20:19:11 »

Mikkelin asemarakennus.

Otapa siitä asemarakennuksesta valokuvat puolipilvisenä päivänä, jotta ei tule niin paljon kovia varjoja, joita on työlästä tai jopa mahdotonta poistaa. Kuvien tulisi olla mahdollisimman kohtisuoraan kohteestaan esim. seinän vuorilautojen välistä ja mahdollisuuksien mukaan joka suunnalta. Yhteen kuvaan ei ole tarvis sijoittaa koko seinää, mutta voi niinkin tehdä, jotta kokonaisuus hahmottuu. Voi niitä kuvia muistakin kuvakulmista olla, mutta tuo edellä kuvattu oli tekstuureja varten. Tämä toivomus on yleensä saanut pitkän ... pitkän hiljaisuuden aikaan, mutta on poikkeuksiakin ollut. Olennaista tässä on, että kuvat on itse otettuja tai niihin on täydet oikeudet.

Ps. Kuvien laatu yleensä määrää kohteen ulkoasun, jollen aivan hutiloiden rautalankamallia tee.

Ehkäpä Joensuun tai Hyvinkään aseman rautalankamallia voi muunnellen käyttä pohjana.
Kiitos. Tarvitsen tuota asemaa Kouvola-Pieksämäki rataprojektiin.

Mulla olis kyllä paljon kuvia Mikkelin asemasta, voin lähettää niitä jos tarvitset.

Voisit valita niistä aluksi parhaimpia ja laittaa yksityisviestiin laittamaani sähköpostiosoitteeseen. Mikkelin aseman muodot eivät taida olla niin poikkeuksellisia, että eikö ne menisi Joensuun tai Hyvinkään aseman muotilla. Google Mapista voin kyllä mallinnusta varten katsoa pysäköintialueen puolen, mutta radalle eivät Googlen autot ole tainneet mennä.
Ok  lähetän hyviä kuvia kunhan jaksan etsiä.

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #113 : Syyskuu 28, 2015, 19:27:36 »

Mikkelin asemarakennus.

Otapa siitä asemarakennuksesta valokuvat puolipilvisenä päivänä, jotta ei tule niin paljon kovia varjoja, joita on työlästä tai jopa mahdotonta poistaa. Kuvien tulisi olla mahdollisimman kohtisuoraan kohteestaan esim. seinän vuorilautojen välistä ja mahdollisuuksien mukaan joka suunnalta. Yhteen kuvaan ei ole tarvis sijoittaa koko seinää, mutta voi niinkin tehdä, jotta kokonaisuus hahmottuu. Voi niitä kuvia muistakin kuvakulmista olla, mutta tuo edellä kuvattu oli tekstuureja varten. Tämä toivomus on yleensä saanut pitkän ... pitkän hiljaisuuden aikaan, mutta on poikkeuksiakin ollut. Olennaista tässä on, että kuvat on itse otettuja tai niihin on täydet oikeudet.

Ps. Kuvien laatu yleensä määrää kohteen ulkoasun, jollen aivan hutiloiden rautalankamallia tee.

Ehkäpä Joensuun tai Hyvinkään aseman rautalankamallia voi muunnellen käyttä pohjana.
Kiitos. Tarvitsen tuota asemaa Kouvola-Pieksämäki rataprojektiin.

Mulla olis kyllä paljon kuvia Mikkelin asemasta, voin lähettää niitä jos tarvitset.

Voisit valita niistä aluksi parhaimpia ja laittaa yksityisviestiin laittamaani sähköpostiosoitteeseen. Mikkelin aseman muodot eivät taida olla niin poikkeuksellisia, että eikö ne menisi Joensuun tai Hyvinkään aseman muotilla. Google Mapista voin kyllä mallinnusta varten katsoa pysäköintialueen puolen, mutta radalle eivät Googlen autot ole tainneet mennä.
Ok  lähetän hyviä kuvia kunhan jaksan etsiä.

Ei mitään kiirettä, sillä sinun projektisihan tämä on. Tuli mieleen, että hommaa voisi jatkaa siten, että tekisit tähän kohteeseen config.txt-tiedoston omalle kuidillesi, jos siis olet tehnyt profiilin Auran Planetiin.
En ole. Hankin Trainzin uuden koneen jälkeen ja aloitan radan teon arviolta ensi vuonna.

GamerzXsakuzboy99

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 41
  • Olla laiska ei ole tekosyy.
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #114 : Lokakuu 01, 2015, 17:47:53 »

Olen nyt kolme päivää etsinyt ajolankoja suomalaisen rataan. Mutta minä en löydä niitä mistään. Olisko teillä joitain ajolankoja tiedossa?
Kirjattu
Discord tunnus: GamerzXsakuzboy99#8617 ja minua voi ihan saku nimellä kutsua. En vai keksi lyhempeää nimeä tänne :D
Trainz nimi: sakuboy97

miki97

  • Jäsen
  • **
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 183
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #115 : Lokakuu 01, 2015, 20:40:22 »

Olen nyt kolme päivää etsinyt ajolankoja suomalaisen rataan. Mutta minä en löydä niitä mistään. Olisko teillä joitain ajolankoja tiedossa?
Ruotsalaiset Mod-ajolangat*. Pitäisi löytyä DLS:ltä, ja jos olet asentanut suomalaisia ratoja, niin ne on varmaankin sinulla jo ladattuna.

Ismokpn on tehnyt suomalaiset ajolangat Trainziin, mutta niissä on pieniä virheitä, esim. kaikki johdot eivät ole suoria pylväiden välillä.

(*ovat nimellä "Mod 1 track", "Mod 2 tracks" jne.)

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #116 : Lokakuu 04, 2015, 18:36:35 »

Kunon kerran spekuloitu, niin...

GamerzXsakuzboy99

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 41
  • Olla laiska ei ole tekosyy.
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #117 : Lokakuu 12, 2015, 18:05:35 »

musta olis kiva jos löytäisin/tekisi suomalaisia työjunia/vaunuja,

p.s mutta jos tiedätte mistä löytää suomalaisten junien piirtustukset niin voin tehdä ite sellaisen blenderissä.
Kirjattu
Discord tunnus: GamerzXsakuzboy99#8617 ja minua voi ihan saku nimellä kutsua. En vai keksi lyhempeää nimeä tänne :D
Trainz nimi: sakuboy97

Sr1 -76

  • Myöhästymispäällikkö
  • Jäsen
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 427
  • Savolainenen alan harrastaja tässä päivää.
    • TrainFanFinland/Trainz Suomi
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #118 : Lokakuu 15, 2015, 20:08:18 »

musta olis kiva jos löytäisin/tekisi suomalaisia työjunia/vaunuja,

p.s mutta jos tiedätte mistä löytää suomalaisten junien piirtustukset niin voin tehdä ite sellaisen blenderissä.
Vai tarkoititko kenties näitä?
 http://vaunut.org/kuvat/?tag0=6|Tka7|

GamerzXsakuzboy99

  • Jäsen
  • *
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 41
  • Olla laiska ei ole tekosyy.
Vs: Toivomuslista joulupukille
« Vastaus #119 : Lokakuu 16, 2015, 01:17:15 »

musta olis kiva jos löytäisin/tekisi suomalaisia työjunia/vaunuja,

p.s mutta jos tiedätte mistä löytää suomalaisten junien piirtustukset niin voin tehdä ite sellaisen blenderissä.
Vai tarkoititko kenties näitä?
 http://vaunut.org/kuvat/?tag0=6|Tka7|
Juuri noita =)

Ja sitten ratatyö koneita/Ratapohja kone/mitausvaunu
Kirjattu
Discord tunnus: GamerzXsakuzboy99#8617 ja minua voi ihan saku nimellä kutsua. En vai keksi lyhempeää nimeä tänne :D
Trainz nimi: sakuboy97
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 22