Linjavaihde.net forum

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
 71 
 : Elokuu 05, 2024, 18:48:59 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Rautatiejuntti
Okei, hyvä että ratkesi. Sisällöntuotto Trainziin on paikotellen pilkuntarkkaa tietyn kaavan noudattamista.  :D

 72 
 : Elokuu 05, 2024, 18:43:38 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Taurus1116
Syy oli ilmeisesti väärän muotoisissa tekstuurikuvissa. Muutin kuvat neliön muotoisiksi ja ongelmat hävisivät.

 73 
 : Elokuu 05, 2024, 18:18:34 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Rautatiejuntti
Onko blenderissä materiaali nimetty oikein ja siellä shading osastolla käyttää oikeaa tekstuurikuvaa? Sen verran saa irti tuosta että ei tunnista albedoa, eli perus tekstuurikuvaa. Onko kuvat nimetty esim. jarrumittari.albedo.tga ?

 74 
 : Elokuu 05, 2024, 18:01:09 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Taurus1116
Nimet täsmäävät. Peli ei edes luo tekstitiedostoja tekstuurikuville.

 75 
 : Elokuu 05, 2024, 17:54:08 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Rautatiejuntti
Näissä nyt näkyvissä vioissa taitaa olla tekstuurin nimeämisvika? Löytyykö trainzin puolella samannimiset tekstuurikuvat samalla päätteellä kuin mitä on käytetty blenderissä? Onko myös niiden tekstuurin tekstitiedostossa nimet kunnossa?

 76 
 : Elokuu 05, 2024, 17:47:45 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Taurus1116
Jostain syystä se silti valittaa. En sitä paitsi ole edes kopioinut malleja, vaan loin aina uuden kuution jokaista mallia varten.

 77 
 : Elokuu 05, 2024, 17:34:22 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Rautatiejuntti
Tuo materiaalin loppuun tuleva numerosarja sen trainzin rikkoo. Esim. "Material.m.onetex004", alkuperäinen lienee Material.m.onetex. Shadingissä näkyy se materiaalin nimi, ja itsellä se lyö aina numeroita perään jos osia kopioi. niistä kaikista lisänumeroita sisältävistä osista tarvii vaihtaa se materiaali alkuperäiseen.

 78 
 : Elokuu 05, 2024, 17:25:21 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Taurus1116
Mikään ei muuttunut.

 79 
 : Elokuu 05, 2024, 17:14:10 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Rautatiejuntti
Olet varmaan kopioinut joitain osia. Blender tekee osia kopiodessa niille "uudet materiaalit" eli käy osia läpi "shadingissä" joihin olet tehnyt muutoksia/kopioinut ja muuta materiaalin nimi siihen mikä se alkujaan on, eli tod näk pelkästään tuon loppuun tulevan numeron poisto, tms. valitsee tilalle sen alkuperäisen materiaalin.

 80 
 : Elokuu 05, 2024, 16:56:02 
Aloittaja Taurus1116 - Uusin viesti kirjoittanut Taurus1116
Yhtäkkiä peli alko kiukuttelemaan jostain tämmösestä. En löydä netistä mitään muuta kuin pelkkää ihmettelyä asian suhteen.

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10