Siihen kansioon, johon aioit tallentaa mallintamasi opastimen pään, laita myös tekstuurikuva tai kuvat Linssien kuvakokona on lähdetiedostossa käytetty 64 x 64 pikseliä. Kuvat pitää muuntaa ace-muotoon simulaattorin juurihakemistosta löytyvällä RWAcetool-ohjelmalla ja laittaa Source-tiedostopolussa olevan opastimen pään kansion Textures-kansioon. Olen RWAcetool-ohjelman valintoihin laittanut none. Laita tähän opastimen pään kansioon myös vientiskriptin mukana tulleet IGS_ExpModFile.txt ja IGSExpModFile2.txt. Huomaa, että saatat joutua muokkaamaan ensimmäistä tekstitiedostoa. Voit joutua lisäämään TexDiff.001=TexDiff.
Kun olet laittanut opastimen pään osiin materiaalit ja tekstuurit, niin kuhunkin tekstuurisäiliöön pitää päällimmäiseksi laittaa shader. Käytin ensiksi shaderia TrDiff sekä levyyn että linsseihin, mutta valot eivät näkyneet yöllä. Sitten vaihdoin linsseihin shaderiksi Tex, jolloin valot näkyivät päivällä ja yöllä, mutta olivat kirkkaan valkoisia ja värejä en niihin saanut. Lopuksi laitoin shaderiksi TexDiff, jolloin alkoivat väritkin näkyä. Nyt voi opastimen pään konvertoida Blenderissä igs-tiedostoksi Blender_Export_Railworks pluginilla. Sinne mihin tulee tai pitäisi tulla igs-tiedosto, tulee myös lokitiedosto, josta selviää mahdolliset virheet, joten tämä tiedosto on hyvänä apuna virheiden korjaamisessa.
Jatkuu...