Minulla suurin osa objekteista on faulty, esimerkiksi Tasoristeys puolipuomit 1t <kuid2:362464:1093:1>, Tasoristeys puolipuomit 2t <kuid:362464:1120>, Road <kuid2:36713:37300:1>, Invisible Road <kuid2:52519:37999:5> jne jne...
Valtaosa faultyista kuideista on vanhoja, joista puuttuu texture.txt-tiedosto. Nämä voidaan korjata PevSoft Images2TGA ohjelmalla, joka purkaa assetissa olevan texture-tiedoston texture.txt sekä tga-kuvaksi. Toki on muunlaisia faulty-asseteja, joissa on muita virheitä. Faultyjen korjaamiseen onkin vierähtynyt viikkoja tai jopa kuukausia. Nyt en vain muista, että mitä virheitä tasoristeyspuomeissa on, sillä ei niissä ole käytetty salattua texture-tiedostoa. Sitten voi kaksoisnapsauttaa faulty-tiedostoa. Joskus se voi muuttaa faultyn modified, mutta jos assetissa on virheitä, niin ei siinä sitten mikään muutu. Kuitenkin korjauksen jälkeen trs19:ssä assetti voi jäädä faulty-muotoon. Assetin kaksoisklikkauksella se muuttuu modified-muotoon, jos assetti ei sisällä enää virheitä.