Lainaus käyttäjältä: sakuboy99 - Tammikuu 21, 2016, 17:05:45Tämä taitaa olla typerin parkipaikka koko pelissä Jos muistan oikein, auto mahtuisi parhaiten, kun pistäisit sen parkkiin tien suuntaisesti.
Tämä taitaa olla typerin parkipaikka koko pelissä
2.....?.....
Minä ja rautmik ajetiin 3.4.16 3000km yhteenssä. =)Tässä on parikuvaa reisulta1.lian kovaa mutkaan.2. Joku ajo perään! (kiitos korjauksesta rautmik!)3. matkalla mökille =)4. Vene matkalla satamaan.5. Hieno silta norjan maisemissa.6. Tuplajärvet Norjan vuorilla. 7. Vene perillä.
Lainaus käyttäjältä: sakuboy99 - Huhtikuu 03, 2016, 20:14:02Minä ja rautmik ajetiin 3.4.16 3000km yhteenssä. =)Tässä on parikuvaa reisulta1.lian kovaa mutkaan.2. Joku ajo perään! (kiitos korjauksesta rautmik!)3. matkalla mökille =)4. Vene matkalla satamaan.5. Hieno silta norjan maisemissa.6. Tuplajärvet Norjan vuorilla. 7. Vene perillä.Olisiko mitenkään mahdollista, että ei säädettäisi tuota ristuksen otsikkoa, sillä silloin menee koko aihe sekaisin, jos ei itse huomioi sitä viestissään vaihtaa.
Ajeltiin taas eilen Sakun kanssa. Minä ja Saku tauolla Saksan ja Hollannin rajalla.
Lainaus käyttäjältä: rautmik - Huhtikuu 11, 2016, 10:14:55Ajeltiin taas eilen Sakun kanssa. Minä ja Saku tauolla Saksan ja Hollannin rajalla.Pakko nyt pätee että nuiden nuppien pitäs olla väh 5 kvanttiketjulla kiinni eikä liinoilla.
Mikähän peli mahtaa olla kyseessä?