Lainaus käyttäjältä: juhani82 - Tammikuu 14, 2023, 20:33:37Lainaus käyttäjältä: Veturikuski95 - Tammikuu 14, 2023, 18:47:35Onko trainziin vihreää sr1:stä ja sr3:stä ja jos on niin onko jaossa missään?Viher-Susi tulossa jossain vaiheessa. Maalauksen asettelussa omat haasteensa ja menee varmaan uusiksi vielä pari kertaa ja samalla kertaa menee myös IC värityksinen uusiksi koska myös veturin 3D malli on vaihtumassa ja katolta puuttuu yhä osia, mutta koska tämä kaikki tapahtuu, en osaa sanoa. Tässä "kokemuksen" karttuessa huomaa aina uusia virheitä ja tahto korjata ne Sudesta pois on suuri.Pitäskö mun vaa lähettää jollekki se 3D malli ja jos joku muu sitten sais sen trainziin ja lähetettyä mulle, nii mä voin laittaa jakoon sen?
Lainaus käyttäjältä: Veturikuski95 - Tammikuu 14, 2023, 18:47:35Onko trainziin vihreää sr1:stä ja sr3:stä ja jos on niin onko jaossa missään?Viher-Susi tulossa jossain vaiheessa. Maalauksen asettelussa omat haasteensa ja menee varmaan uusiksi vielä pari kertaa ja samalla kertaa menee myös IC värityksinen uusiksi koska myös veturin 3D malli on vaihtumassa ja katolta puuttuu yhä osia, mutta koska tämä kaikki tapahtuu, en osaa sanoa. Tässä "kokemuksen" karttuessa huomaa aina uusia virheitä ja tahto korjata ne Sudesta pois on suuri.
Onko trainziin vihreää sr1:stä ja sr3:stä ja jos on niin onko jaossa missään?
Otetangot ovat varmaan olleet uutena kohtuu kiiltävät mutta ajan saatossa hieman himmenneet. Kahvat näyttäisivät olevan enemmän harjatun teräksen näköistä.https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/25/Sm6_Allegro_leaves_Helsinki.jpg
Hei, voisiko joku kertoa kuinka radalle laitetaan muuta liikennettä? En ole löytänyt netistä tietoa kuinka se tehdään trainz 19 pelissä.