Loviisan vanha asemarakennus oli tänään tulossa jakoon, mutta minulla on huonoja uutisia. En saa mallia julkaisuun johtuen kriittisestä errorista pelissä. Liitteenä gmaxista kuvakaappaus valmiista asemasta. Sen jälkeen kaksi viimeistä kuvaa esittää tilannetta mitä kävi kun olin siirtämässä asemaa Trainziin. Jokin meni vikaan. En osaa sanoa mikä tämän tekee. Ainoa virheilmoitus näkyi olleen jotakin liittyen 'name array' kohtaan tmv, josta en saanut kiinni mitä se voisi tarkoittaa. Niin ikään en tiedä mikä voisi saada aikaan moisen kuvissa näkyvän sekamelskan. Malli on tuossa kuin räjäytetty rikki. Liekö johtuu liian suuresta määrästä polygoneja (yritin rajoittaa niitä kyllä sopivasti).
Tässä meni nyt viikon työ hukkaan, enkä saa asemaa jakoon jollei joku keksi miten tuo ongelma ratkeaa iisisti. Ajattelin nyt lopettaa toistaiseksi tämän projektin taas, valitettavasti, jollei tuo tuosta viikon parin aikana ratkea. Tällaiset radikaalit errorit vie meikäläisestä kyllä mallinnusinnon koska minulla ei ole motivaatiota tämänkaltaisiin virhetilanteisiin, jotka voi johtua tietysti siitä että en tiedä mallintamisesta tarpeeksi tai en ole muutoin tarpeeksi pätevä siihen. Jolloin auliisti annan tehtävän eteenpäin muille. Jättäydyn siis näillä näkymin näistä mallinnushommista ja teen jotain muuta sillä välin. Saatan palata asiaan ensi talvena, jos intoa piisaa. Toivottavasti ongelma kuitenkin ratkeaisi ja voisin helposti jatkaa mallinnusurakkaani kuten aioin.
Jos tämä ongelma jää tälleen, niin joku muu joutuu mallintaa loput Loviisan radan asemat. Minua kiinnostaa vain mallintaa sujuvasti, ei istua tunteja koneella tämänlaisten ongelmien kanssa.
Voitte kysyä minulta kyseistä Loviisan vanhan aseman gmax-tiedostoa jos haluatte tarkastella mallia ja yrittää ratkaista ongelman. Kaikki on mallinnettu normaalisti parhaan kyvyn mukaan kyseisessä Loviisan vanhan aseman mallissa ja en tosiaan tiedä mikä siinä voisi olla mennyt vikaan paitsi että siinä on harvinaisen paljon osasia.