Julkaisin nyt sivustollani ensimmäisen uuden mallinnukseni testiksi. Se on suomalainen pysäkkirakennus, Platformskjul (Rimmi). Se ei ole vielä täysin Rimmin pysäkkirakennus, vaan julkaisen erikseen varsinaisen Rimmin pysäkkirakennuksen, jossa edellä mainitusta mallista poiketen on keskiosa sisempänä (niinkuin Rimmissä oikeasti oli) ja muita detaljeja vielä hiottu. Sain nyt mallinnusohjelmat toimimaan viimein lukuisista kummallisista teknisistä ongelmista huolimatta. Niinpä lähiaikoina olisi ilmeisesti tulossa lisää näitä sivustolleni. Kommentoin tänne kun olen saanut tietyn aikomani määrän objekteja jakoon kotisivuilleni (en kommentoi jokaista julkaisua erikseen).
Ilmoitatteko tähän viestiketjuun jos objektit kuten tuo ensimmäinen eivät toimi, kiitos!
Niin voin mahdollisesti korjata ongelmat (ilman turhaa työtä). Minulla toimi tuo eka objekti normaalisti Trainz 2012 -pelissä. Teen nämä kaikki objektit Trainz 2012:een.
Seuraavaksi Suonperä. Ja Viljamaa (Loviisan radalla). Viljamaasta voi sitten alustavasti pystyttää kaikki muutkin samalla piirustuksella rakennetut asemat rataan, koska ne ovat lähes identtisiä. Viljamaasta voinee väliaikaisesti kasata myös esimerkiksi Lapinjärven ja Orimattilan asemat hieman luovuutta käyttäen.
Minulla on aikeissa ensi töikseni mallintaa Loviisan radalta nämä: Pennala, Myrskylä, Artjärvi, Pakaa, Porlammi, Kuggom, Orimattila (vanha ja uusi), Lapinjärvi, Eskilom, Virenoja ja Skinnarby. Sitten Niemi (sekä alkuperäisenä että uusittuna), Lahti (kapearaide), Valko (vanha ja uusi) ja Loviisa (vanha ja uusi). Tuossapa ne melkein kaikki taitavat radasta ollakin. Lahden tiilisen uuden aseman jätän viimeiseksi ja Loviisan vanha asema jää myös viimeiseksi. Valkon vanhassa asemassakin on sen verran työtä että siinä voi kestää hetken. Voitte ilmoittaa tähän jos teette jotain näistä itse, niin en tee samaan aikaan niitä.