Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Toukokuu 07, 2022, 06:37:57Aloittelen tekemään uutta rataa, joka sijoittuu nyt Ylivieska- Raahe/Rautaruuki välille.Tuo rata on jo olemassa.
Aloittelen tekemään uutta rataa, joka sijoittuu nyt Ylivieska- Raahe/Rautaruuki välille.
Lainaus käyttäjältä: VectronMies - Toukokuu 07, 2022, 07:09:53Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Toukokuu 07, 2022, 06:37:57Aloittelen tekemään uutta rataa, joka sijoittuu nyt Ylivieska- Raahe/Rautaruuki välille.Tuo rata on jo olemassa.Aina voi tehdä harjoituksen vuoksi ratoja ja omalle Trainz versiolle sopivaksi niitä
Mikäs on sen Kemi Kolari radan tilanne?
Lainaus käyttäjältä: Dino - Tammikuu 16, 2022, 13:48:18Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Tammikuu 16, 2022, 12:04:12Jos teen Dr20, voiko joku koodata sen sopivaksi Trainziin?Voin minä avustaa, kun muutakaan puuhaa ei ole. Joka tapauksessa voit pikkuhiljaa alkaa katselemaan Trainzissa jo olevaa valmista veturia, jonka suorityskyky saattaisi vastata aikomaasi veturiai. Pyörää ei kannata keksiä uudestaan. Toki veturin joutuu pämallintamaan. Kun kerran harrastat junakuvaamista, niin siitä on kyllä hyötyä teksturoinnissa. Olisi hyvä kuvata mahdollisimman suoraan sivulta, edestä ja ylhäältä. Sitten auttaisi asiaa eri kulmista otetut kuvat sekä yksityiskohdista myös. Tottahan sinulla on drone käytettävissä? Edestä kuvaaminen saattaa olla haastavaa.Ei ole dronea käytössä, pitkään ollut ostoslistalla. Harmi kun minun asuinpaikassa ei kulje Dr20, mutta onneksi on Vaunut.orgin hyvät kuvat apuna. Löytyykö siis Trainziin Dr20 kaltainen veturi jo valmiiksi? Siitä saisi hyvän veturin, jos uudelleenmaalaisi sen.. Voitko siis avustaa koodaamisessa kun itse en osaa pätkääkään.
Lainaus käyttäjältä: Oululainen - Tammikuu 16, 2022, 12:04:12Jos teen Dr20, voiko joku koodata sen sopivaksi Trainziin?Voin minä avustaa, kun muutakaan puuhaa ei ole. Joka tapauksessa voit pikkuhiljaa alkaa katselemaan Trainzissa jo olevaa valmista veturia, jonka suorityskyky saattaisi vastata aikomaasi veturiai. Pyörää ei kannata keksiä uudestaan. Toki veturin joutuu pämallintamaan. Kun kerran harrastat junakuvaamista, niin siitä on kyllä hyötyä teksturoinnissa. Olisi hyvä kuvata mahdollisimman suoraan sivulta, edestä ja ylhäältä. Sitten auttaisi asiaa eri kulmista otetut kuvat sekä yksityiskohdista myös. Tottahan sinulla on drone käytettävissä? Edestä kuvaaminen saattaa olla haastavaa.
Jos teen Dr20, voiko joku koodata sen sopivaksi Trainziin?