Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 05, 2015, 11:34:42Lainaus käyttäjältä: rautmik - Tammikuu 04, 2015, 20:12:42Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 04, 2015, 20:06:05Noniin kyselen että onko asia bugi vai mikä?Minä olen usein joutunut sellaiseen tilanteeseen tuon SM2:sen kanssa että se ei lähde enää liikkelle joku jarruvika nähtävästi.Onko teillä samaa ongelmaa?Itellä kun ajan Sm2:lla Cab Modessa, ja pysähdyn asemalle josta nousee maykustajia kyytiin (esim. Pasila), mun pitää oottaa noin 2min että jarrut on irti.Vituttava asia kyllä kun ajaa aikataulun kanssa.Aha. Onko mahdollista estää asemalla pysähtyminen?Sitä ei ole mahdollista estää. Juuri tämän ongelman takia en itse aja Sm2:lla kuin Y, R ja H junia. Tosin yritin säätää config.txt filestä jarru asioita mutta ei auttanut.Etitti: Jos haluaa pysähtyä asemalla jossa on matkustajien kyytiin nousua, voi tietenkin pysähtyä laiturialueen ulkopuolelle.
Lainaus käyttäjältä: rautmik - Tammikuu 04, 2015, 20:12:42Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 04, 2015, 20:06:05Noniin kyselen että onko asia bugi vai mikä?Minä olen usein joutunut sellaiseen tilanteeseen tuon SM2:sen kanssa että se ei lähde enää liikkelle joku jarruvika nähtävästi.Onko teillä samaa ongelmaa?Itellä kun ajan Sm2:lla Cab Modessa, ja pysähdyn asemalle josta nousee maykustajia kyytiin (esim. Pasila), mun pitää oottaa noin 2min että jarrut on irti.Vituttava asia kyllä kun ajaa aikataulun kanssa.Aha. Onko mahdollista estää asemalla pysähtyminen?
Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 04, 2015, 20:06:05Noniin kyselen että onko asia bugi vai mikä?Minä olen usein joutunut sellaiseen tilanteeseen tuon SM2:sen kanssa että se ei lähde enää liikkelle joku jarruvika nähtävästi.Onko teillä samaa ongelmaa?Itellä kun ajan Sm2:lla Cab Modessa, ja pysähdyn asemalle josta nousee maykustajia kyytiin (esim. Pasila), mun pitää oottaa noin 2min että jarrut on irti.Vituttava asia kyllä kun ajaa aikataulun kanssa.
Noniin kyselen että onko asia bugi vai mikä?Minä olen usein joutunut sellaiseen tilanteeseen tuon SM2:sen kanssa että se ei lähde enää liikkelle joku jarruvika nähtävästi.Onko teillä samaa ongelmaa?
Lainaus käyttäjältä: rautmik - Tammikuu 05, 2015, 12:33:22Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 05, 2015, 11:34:42Lainaus käyttäjältä: rautmik - Tammikuu 04, 2015, 20:12:42Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 04, 2015, 20:06:05Noniin kyselen että onko asia bugi vai mikä?Minä olen usein joutunut sellaiseen tilanteeseen tuon SM2:sen kanssa että se ei lähde enää liikkelle joku jarruvika nähtävästi.Onko teillä samaa ongelmaa?Itellä kun ajan Sm2:lla Cab Modessa, ja pysähdyn asemalle josta nousee maykustajia kyytiin (esim. Pasila), mun pitää oottaa noin 2min että jarrut on irti.Vituttava asia kyllä kun ajaa aikataulun kanssa.Aha. Onko mahdollista estää asemalla pysähtyminen?Sitä ei ole mahdollista estää. Juuri tämän ongelman takia en itse aja Sm2:lla kuin Y, R ja H junia. Tosin yritin säätää config.txt filestä jarru asioita mutta ei auttanut.Etitti: Jos haluaa pysähtyä asemalla jossa on matkustajien kyytiin nousua, voi tietenkin pysähtyä laiturialueen ulkopuolelle.Ammattilaiskärki:Veturijarrulla (E) pysähtyessä jarrut irtoavat nopeasti.
Lainaus käyttäjältä: Valakko - Tammikuu 05, 2015, 20:13:10Lainaus käyttäjältä: rautmik - Tammikuu 05, 2015, 12:33:22Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 05, 2015, 11:34:42Lainaus käyttäjältä: rautmik - Tammikuu 04, 2015, 20:12:42Lainaus käyttäjältä: Helkama - Tammikuu 04, 2015, 20:06:05Noniin kyselen että onko asia bugi vai mikä?Minä olen usein joutunut sellaiseen tilanteeseen tuon SM2:sen kanssa että se ei lähde enää liikkelle joku jarruvika nähtävästi.Onko teillä samaa ongelmaa?Itellä kun ajan Sm2:lla Cab Modessa, ja pysähdyn asemalle josta nousee maykustajia kyytiin (esim. Pasila), mun pitää oottaa noin 2min että jarrut on irti.Vituttava asia kyllä kun ajaa aikataulun kanssa.Aha. Onko mahdollista estää asemalla pysähtyminen?Sitä ei ole mahdollista estää. Juuri tämän ongelman takia en itse aja Sm2:lla kuin Y, R ja H junia. Tosin yritin säätää config.txt filestä jarru asioita mutta ei auttanut.Etitti: Jos haluaa pysähtyä asemalla jossa on matkustajien kyytiin nousua, voi tietenkin pysähtyä laiturialueen ulkopuolelle.Ammattilaiskärki:Veturijarrulla (E) pysähtyessä jarrut irtoavat nopeasti.Mutta! Kun pysähtyy asemalle josta nousee matkustajia, niin asemalle pysähtyessä junajarru menee automaattisesti puol-jarrutukseen. Ja tätä ei voi estää.
Tällainen Dr16-maalaus on myös olemassa, mun ja Deeverin yhteistyötä reilun parin vuoden takaa. Jos sitä välttämättä kaivataan, voinen kyllä laittaa jakoon.
Tuo Trainzin Sm2:n hallittavuus on muutenkin mitä on. Sen saa kulkemaan 500 km/h jos antaa sen kiihtyä tarpeeksi kauan. Jarrut ovat ylitehokkaat ja samoin kiihtyvyys.
Lainaus käyttäjältä: Santa_Fe - Tammikuu 05, 2015, 21:54:58Tuo Trainzin Sm2:n hallittavuus on muutenkin mitä on. Sen saa kulkemaan 500 km/h jos antaa sen kiihtyä tarpeeksi kauan. Jarrut ovat ylitehokkaat ja samoin kiihtyvyys. Meillä sm2 juna kiityy vain 144:km/h vauhtiin
Taitaa näköjäänkin deeverissä olla tuo jarruvika myös kuten samissa.Joa joku osaa fixata nämä niin vois kertoa.