Ihme, Ku en oo nähnyt Ed, Ex vaunuja, Enkä myöskää pendoliinoo trainzissä.
Lainaus käyttäjältä: miki97 - Elokuu 06, 2014, 18:41:51Lainaus käyttäjältä: MursuPoju - Elokuu 06, 2014, 18:36:23Ihme, Ku en oo nähnyt Ed, Ex vaunuja, Enkä myöskää pendoliinoo trainzissä.Ed ja Ex on kyllä olemassa, mutta ei mistään saatavilla tällä hetkellä.On minulla Mikan tekemät Ex ja Ed, joiden kuidit ovat 500930:1135 ja 500930:1136. TS12:ta ajatellen niissä ei ole varjoja eikä thumbnaileja, mutta toimivat ne silti. Näistä on olemassa jossakin myös uudelleenmaalattuja versioita.
Lainaus käyttäjältä: MursuPoju - Elokuu 06, 2014, 18:36:23Ihme, Ku en oo nähnyt Ed, Ex vaunuja, Enkä myöskää pendoliinoo trainzissä.Ed ja Ex on kyllä olemassa, mutta ei mistään saatavilla tällä hetkellä.
Itselläni on 4 uudelleenmaalattua Ed:tä, voin lähettää tarvittaessa.
Lainaus käyttäjältä: MursuPoju - Elokuu 06, 2014, 18:36:23Ihme, Ku en oo nähnyt Ed, Ex vaunuja, Enkä myöskää pendoliinoo trainzissä.Pendolinon testiversion JPL on tehnyt joskus aikoinaan. Siitä puuttuu ulospäinkin näkyviä osia kuten ovet. Tiettävästi valmista mallia ei ole, mutta tuo testiversio minulta löytyy.
Jos kyse on niistä mun maalaamista, ne saa vapaasti laittaa yleiseenkin jakoon.
Lainaus käyttäjältä: MursuPoju - Elokuu 07, 2014, 21:34:55Ja onks kellää sitä sm2 junaa?On minullakin.
Ja onks kellää sitä sm2 junaa?
Sr1:n 3D-malli on tällä hetkellä multa saatavilla sillä ehdolla että joku jatkaa sen tekemistä eteenpäin. Itteä ei sen veturin tekeminen jaksa enää yhtään kiinnostaa. Eli, jos jollakin osaavalla mallintajalla on kiinnostusta niin ilmoittakoon mulle yksityisviestillä. Ensisijaisesti Sr1:n 3D-malli on Blenderin ymmärtämässä muodossa mutta voin sen kyllä muuttaa Gmaxin tai jonkun muun ohjelman tukemaan muotoon.
Onkos kellään kaksikerrosvaunuja saatavilla?
Lainaus käyttäjältä: Helkama - Joulukuu 30, 2014, 00:32:57Onkos kellään kaksikerrosvaunuja saatavilla?Tuossa muutama viesti ylempänä on ladattavissa.