Noita jpl:n töitä en voi ladata kun ei päästä nettisivulle vaan sanoo että veisi tiedot niin jos joku voisi kiltisti laittaa sinisiä vaunuja ja muita hänen töitä (luvalla) tänne niin olisi mahtavaa
Radantarkastusvaunu Emmaa niin onko sitä saatavilla tai voiko sen saada?
Täältä löytyy kaikki tällä hetkellä saatavilla oleva kalusto.https://www.linjavaihde.net/index.php?topic=5.msg5#msg5
Lainaus käyttäjältä: Ontzaboi - Toukokuu 03, 2022, 08:53:21Radantarkastusvaunu Emmaa niin onko sitä saatavilla tai voiko sen saada? Voi jestas sentään. Ymmärrän, että olet uusi käyttäjä ja innokas ja mahdollisesti nuorehko, mutta koitas hieman keskittyä. Enkä tarkoita nyt millään pahalla. ATSF jo tuolla pari viestiä aiemmin kertoi mistä saa SAATAVILLA olevan kaluston. Ja Pääradan linkki löytyy Suomalaiset radat Trainzille ketjun ekalta sivulta! Ja ei Emmaa ei ole kukaan ainakaan tietääkseni tehnyt. Muutama ulkomailla käytetty versio oli joskus saatavilla, mutta ovat kaiketi hävinneet bittitaivaaseen. Mutta jos jaksat niin kannattaa kokeilla googlettaa käyttäen seuraavia sanoja: Plasser & Theurer EM120 Trainz. Kuvahaun puolelta voi tuurilla käydä flaksi. Suomalaista versiota et siis löydä suoraan.Lainaus käyttäjältä: ATSF - Toukokuu 01, 2022, 15:51:55Täältä löytyy kaikki tällä hetkellä saatavilla oleva kalusto.https://www.linjavaihde.net/index.php?topic=5.msg5#msg5
Ärsyttää ku aika moni hieno veturi ja juna ja kartta on siellä Facebook ryhmässä. Kuten Oulu - Kontiomäki jonka minä olisin halunnut ja Sm3 ja Sr3 mutta kai sitä pitää elää ilman niitä
Lainaus käyttäjältä: Ontzaboi - Toukokuu 04, 2022, 20:20:33Ärsyttää ku aika moni hieno veturi ja juna ja kartta on siellä Facebook ryhmässä. Kuten Oulu - Kontiomäki jonka minä olisin halunnut ja Sm3 ja Sr3 mutta kai sitä pitää elää ilman niitä Minä voin antaa ne huomenna.
Lainaus käyttäjältä: Ontzaboi - Toukokuu 04, 2022, 20:46:58Lainaus käyttäjältä: VectronMies - Toukokuu 04, 2022, 20:30:26Lainaus käyttäjältä: Ontzaboi - Toukokuu 04, 2022, 20:20:33Ärsyttää ku aika moni hieno veturi ja juna ja kartta on siellä Facebook ryhmässä. Kuten Oulu - Kontiomäki jonka minä olisin halunnut ja Sm3 ja Sr3 mutta kai sitä pitää elää ilman niitä Minä voin antaa ne huomenna. Onko sulla lupaa Nuo kaikki ovat jaossa Facebookissa ja en lähetä kun vain yksityisviestissä joten ei pitäisi olla haittaa ellet itse laita niitä jakoon.
Lainaus käyttäjältä: VectronMies - Toukokuu 04, 2022, 20:30:26Lainaus käyttäjältä: Ontzaboi - Toukokuu 04, 2022, 20:20:33Ärsyttää ku aika moni hieno veturi ja juna ja kartta on siellä Facebook ryhmässä. Kuten Oulu - Kontiomäki jonka minä olisin halunnut ja Sm3 ja Sr3 mutta kai sitä pitää elää ilman niitä Minä voin antaa ne huomenna. Onko sulla lupaa
olisko keneläkään Sm5 junaa niin voiko jakaa se minulle?