Toivoisin Turku-Toijala rataa. Rata olisi kai suhteellisen helppo, koska se pitäisi vain rakentaa valmiiseen Mariko chanin rataan Turun ja Toijalan välille. Basemappien käyttöön en vai ole itse perehtynyt mutta jos jollain on innostusta basemappien hankkimiseen niin projektia voisi vaikka hieman jakaa eri osaamistasoille.
Tässä yön yli nukuttuani ajattelin, että voisin tehdä Turku - Toijala rataan viisi basemappia aluksi. Nämä olisivat 500 x 500 m, jolloin radan etenemä olisi 2,5 km - 3,5 km riippuen radan sijainnista basemapilla. Itse radan teko olisi sinun hommiasi ja itse tietenkin voisit päättää, että teetkö sen Mariko-chanin rataan vai omaan ratapohjaan. Jos näytettäviä tuloksia syntyy, niin voisin jatkaa basemappien tekoa tai muussa tapauksessa unohdetaan sitten koko juttu. Miksi näin? Koska sitä vanhetessaan tulee aina vain enemmän kyyniseksi katteettomiin lupauksiin. Toki yrittäjyyttä pitää kannustaa.
PS. Suomenkielen opettajani sanoi joskus minulle, että kirjoittamista älä koskaan lopeta. Samaa sanon sinulle!