mulla ei näy puolet hankobaanan eikä rantarata&päärata kiskojen vaiheista, mitä pitäs tehdä
Lainaus käyttäjältä: metukka - Toukokuu 03, 2022, 18:42:33mulla ei näy puolet hankobaanan eikä rantarata&päärata kiskojen vaiheista, mitä pitäs tehdä Auttaisi jos tietäisi sun kuidi tilanteen..
Ontzaboi. Helpottaisi listauksen upottamista rataeditorin search-laatikkoon laittamista, jos kuidit olisi erotettu pilkulla kuten lopussa olevassa lyhyessä listauksessa.Listauksen kuidit gmailissa.
Lainaus käyttäjältä: Dino - Toukokuu 07, 2022, 15:00:10Ontzaboi. Helpottaisi listauksen upottamista rataeditorin search-laatikkoon laittamista, jos kuidit olisi erotettu pilkulla kuten lopussa olevassa lyhyessä listauksessa.Listauksen kuidit gmailissa. Minulle ei näköjään niitä laitettu.
olisin kiinostunut saamaan tranizsille Joensuu Ilomantsi rataa?
Joo mulla on työn alla Oikorata, Riihimäki - Lahti ja edelleen Kouvolaan.
Mä luultavasti teen ainakin:Kouvola asema-Pieksämäki asema-Pieksämäki tavaraMynttilä-Ristiina-PellosOtava-Otavan satama-Otavan sahaJa ehkä myös:Kuusankoski-Kouvola asema-Kouvola oikoraideKouvola asema-Lahti-HakosiltaLahti-Mytäjäinen-Salpausselkä.